Sunny days

Hei hei! Etter en helt fantastisk sommerdag ligger jeg nå som et slakt i sofaen med en kropp som er heeelt utmattet etter en dag i solen. Dro den halvfyllesyke ræva mi opp av senga og kom meg ut av dørene allerede tidlig på formiddagen, og det er jeg glad for! Håper da jeg har blitt litt brunere iallefall. Må bare holde fargen ved like nå, siden jeg reiser til Gran Canaria om en måned allerede! Og kanskje før også? Hvem vet! Har jo egentlig alle muligheter åpne, så jeg hopper vel på en tur litt tidligere om Oslo blir kjedelig 🙂
Lille Zara har selvfølgelig vært med ut i hele dag, og hun har kost seg sånn! Hun elsker virkelig sol og varme.


Lille bebien til mammaaaaa <3


Mette ble også med i parken. Frognerparken er virkelig fantastisk på sommeren!


Verdens fineste Glenn!  Hva har dere gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg