SUNNY BERGEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

SE på dette været! Det varmer langt inn i hjerterota <3 Hadde en superkoselig bytur med Cathrine tidligere i dag, der vi knipset masse fine bilder som jeg deler senere, spiste lunsj på Sumo (lurer på når den sushicravingen min skal ta slutt?) og koste oss skikkelig. Nå ligger jeg langflat på sofaen etter en knallhard PT-time med Janne på Sats, og skal nyte resten av kvelden med hjemmelagde, sunne burgere (oppskrift her), serier på skjermen og Zara i zombiemodus ved siden av meg. En trøttere chihuahua finner du nok ikke i dag, tror ikke det bare er meg som blir utslitt av solen 😉

10 kommentarer
    1. Nydelig antrekk på en enda nydeligere jente 😀 har et spørsmål som jeg HÅPER du kan svare på. Du har nevnt at du slutta på videregående. hvilken alder slutta du, og om du gikk igjen hvilken alder var det og hvor mange år var igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg