SUNNE BURGERE

Hei! Nå har jeg nettopp spist en helt fantastisk burger, er skikkelig fornøyd over min egen innsats på kjøkkenet 😀 Lagde den egentlig i går, men siden vi ikke klarte spise opp alt la jeg bare farsen i kjøleskapet og stekte de i dag. Skulle gjerne tatt et bilde til dere, men da jeg kom hjem for rundt femten minutter siden var jeg så sulten at jeg nesten spiste de rå.. Haha!

De er også supersunne, alt du trenger er:

– 400g karbonadedeig
– Ett egg
– Ca en spiseskje maisenamel eller grovt hvetemel
– En halv gul løk
– Salt og krydring etter eget ønske. Er veldig godt med chilli osv for en litt spicy burger!
– Cheddar osteslices (Kan sløyfes, men anbefaler på det sterkeste å ha de på. NAM!)

Bland alt sammen til en fin farse før du former hamburgere etter eget ønske, og stek! Kan enten spises uten brød, men jeg spiste med fiberrike hamburgerbrød, løk, salat, tomat og litt ketchup. Si ifra om du tester den ut 😀

woopOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAJakke – Samsøe Samsøe / Skoher på salg! (adlink)

Ellers er det litt kjølig i Bergen igjen, derfor den tykke jakken. Nå er jeg helt kjørt etter dagen så planen er bare å ligge langflat på sofaen å se igjen serier jeg ikke har rukket denne uken. Tenk at det er helg i morgen, hjertet mitt synger av tanken!

Husk å følg meg på snapchat julianyland! 😀

4 kommentarer
    1. Hei Julia 🙂 Superfin som alltid! Kan jeg spørre om hvordan skoene er i strl? Litt redd for at de blir veldig løse på foten siden de kun festes rundt ankelen. Hva syns du? Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg