SUNN MANDAGSMIDDAG

Dette ser kanskje litt kjipt ut, men herreGUD så godt! En av de bedre middagene jeg har spist på lenge (som jeg har laget selv, vel og merke). Den nye uken er i full gang, og som jeg skrev i dag tidlig så er det virkelig på tide å få kostholdet på plass igjen. Men, sunn mat trenger ikke være kjip, smakløs og tørr. Hjemmelagde ferske vårruller er for eksempel superdigg!

Du trenger bare kjøttdeig av kylling/svin stekt med en god dose hvitløk samt div krydder, og det du selv liker av grønnsaker. Jeg foretrekker raspet gulrot, kål, chilli, paprika, agurk og vårløk. Pluss en svær neve med koriander 😉 Rull det inn med rispapir, og nyt! Jeg bruker også en god dose hoisinsaus på. Ikke at det er så veldig sunt, men la oss leve litt liksom.

PS! Jeg er skikkelig dårlig til å pakke inn vårrullene, så jeg bruker bare å blande alle ingrediensene sammen og spise det som en salat. Haha.

Kom gjerne med gode middagstips ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg