SUNN BAKEFREDAG

God morgen, endelig er det fredag 😀 I dag skal jeg ikke klage på regnet, faktisk er jeg overlykkelig. Nå kan jeg holde meg inne med god samvittighet, vaske leiligheten og slappe av med en tv-serie. I går var jeg på skolen i 14 timer, noe jeg syns høres helt sykt ut. Merker at rumpa er støl etter så mange timer på skolebenken, men jeg er også sliten i hodet. Tar meg en liten day off, søndagen kom tidlig denne uken!

I kveld tenkte jeg å lage litt asian fusion mat etter inspo fra bl.annet maten på südøst i Oslo, det eneste er at jeg ikke finner noen oppskrifter på nettet? Verken på crazy duck eller noe annet digg. Om dere har noen digge oppskrifter i den kategorien så kom gjerne med de, så drar jeg på butikken senere 😀

(annonselenker)

Apropos oppskrifter, i helgen skal jeg bake masse! Fikk pakken jeg bestilte fra x-life i går, med mye digg jeg gleder meg til å teste ut.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Brød er noe av det beste jeg vet, men jeg føler det er mer helgemat enn hverdagsmat. Dette brødet er lavkarbo og er uten gluten, gjær, hvete og soya. Det er mye proteiner og mineraler, fordi det er laget på havre, sesamfrø og mandler! Brødmixen finner du her 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kom gjerne med gode oppskrifter der jeg kan bytte ut sukker med sukrin gold! Er veldig spent på hvordan man bruker dette i baking 🙂 Sukrin gold finner du her, og cocosa olje finner du her 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERASå skal jeg også starte på multivitaminer! Har fått tips av flere at dette er bra, det kan jo være veldig vanskelig å dekke alle kroppens behover hver dag. Håper denne kan hjelpe meg litt på vei. Du finner kapslene her 😀

9 kommentarer
    1. Jeg lurte på en ting.. Du har jo bodd i både Oslo og Bergen, og selv om du bare har studert i sistnevnte vil jeg gjerne høre din mening. Neste høst vurderer jeg å studere film, og da står det mellom Oslo og Bergen (hvis jeg ikke reiser utenlands). Jeg er fra Bergen og bor her nå, men noen av studiestedene jeg vurderer ligger i Oslo-området. Med tanke på studentliv og muligheter, hva ville du valgt og hvorfor? Hvordan er studentlivet i Bergen generelt og hvordan er det å bo i Oslo uten å kjenne noen fra før? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg