SUNDAY

IMG_7215IMG_7219IMG_7238IMG_7245IMG_7246IMG_7261IMG_7280IMG_7307

Jakke - HM / Genser - Minimum / Bukse - Minimum / Sko - Zara / Veske - Balenciaga
Hellu, og god søndag ♥ Nå sitter jeg og Jeanette Helen lettere redusert i sofaen hjemme hos meg, etter en helt utrolig gøy kveld på byen i går. Vi bare danset hele kvelden, og brydde oss ikke om noe annet enn å ha det gøy! Da vi kom hjem ble det supermunch med kylling, masse chips og nachorester, og jeg spiste faktisk så mye at jeg spurte Jeanette Helen om man kunne dø av overspising. Om man kunne sprekke magesekken liksom. Sånn følte jeg meg nemlig i går, som om jeg skulle dø….
Vi har nettopp bestilt junkfood til døren, og skal bare slappe av noen timer til. Senere kommer mine siste innkjøp!

Minner også om at du får -20% avslag på HELE Nelly HER, ved bruk av koden “BLACK20” ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg