SUNDAY WITH A VIEW

(Sponset opphold)

God morgen! At det er søndag allerede kan jeg ikke forstå.. Følte jeg kom til Oslo i går og at jeg skal være her enda en uke, men i kveld skal jeg faktisk hjem til Bergen. Tiden flyr når man har det gøy, er det ikke det man sier? Syns det er utrolig trist av vi skal sjekke ut av Scandic Vulkan allerede, for et fantastisk hotell – og for en utsikt! Hit skal jeg tilbake 🙂 Merker at det har vært en travel uke, for i går var jeg så sliten at jeg helst bare ville sove på kvelden. Holdt likevel sånn halvveis ut, og når resten av gjengen foreslo å dra på McDonalds for nattmat var jeg så lykkelig at jeg nesten tilbydde meg å bære alle dit!

Nå sitter jeg egentlig bare å nyter utsikten på rommet før vi skal sjekke ut. Siden vi ikke rakk hotellfrokosten skal vi på Mathallen for å finne noe digg. Hotellet ligger jo rett utenfor døren, litt av en luksus! Plasseringen er virkelig midt i smørøyet, så anbefaler veldig å bo her om du skal på weekendtur til Oslo 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer
    1. Hårfargen din er sååå fin Julia! Hva sier du til frisøren når du skal ta etterveksten? Det er liksom akkurat perfekt kaldt og jeg føler hveer gang jeg tar etterveksten henger det stygge gulskjæret litt igjen uansett.. Oog tar du hettestriper eller i folie?

      1. Tusen takk for det 😀 Jeg sier bare at jeg ønsker en kald farge på det, men er veldig usikker på hva hun faktisk gjør! Jeg går til Karoline på Digg Hair i Bergen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg