SUNDAY SOCKS

(annonselenke)

IMG_1880-2

• SUNDAY SOCKS FROM CALVIN KLEIN HERE •

God morgen, og god søndag! ♥ Tidligere min favorittdag i uka, nå er jeg ikke helt sikker lenger.. Heldigvis våknet jeg frisk og rask i dag tidlig til en forandring. Det er nemlig ikke hver lørdag jeg bruker kvelden på sofaen med film og snacks, mens i går var det bare avslapning hos Martine som gjaldt. Veldig deilig, og absolutt noe jeg burde vurdere oftere 😀  På snapchat så det jo ut som om hele Bergen var på byen i natt, og jeg kan tenke meg ikke alle har det like fint i dag. Hihi.

IMG_1896-2IMG_1885-2IMG_1888-2

Akkurat nå sitter jeg faktisk fremdeles i sengen med en stor hoodie, undertøy og disse søte sokkene fra Calvin Klein. Jeg kan se for meg de er kule til et par hvite sneakers, og hvis ikke var de iallfall godt bloggmateriale 😉 Hehe. Nå skal jeg straks komme meg inn på badet å få på maska, før jeg skal møte Cathrine for en liten photoshoot. Vi snakkes senere!

Minner forresten om at du fremdeles kan shoppe på nellysalget før alle andre HER ved bruk av koden “JULIAVIP” ♥

0 kommentarer

Siste innlegg