Sunday is not funday

Hey! Herregud, jeg har faktisk vært sengeliggende helt til NÅ. Kvelden i går var utrooolig morsom, både på vors og på byen. Eller byen var kanskje ikke så bra, men kan absolutt ikke klage likevel! Nå ligger jeg og Marthe (venninnen min fra Molde) som to døde slakt i sofaen. Straks kommer Bjørn Erik og Andrea for å lage mat til oss, og det blir superdigg! Jeg er ikke i stand til en dritt i dag, så det passer meg perfekt å få to tjenere på besøk. Meheh! Har bare dårlige bilder fra i går, men her er noen bilder fra Hove!
Mine fine <3
Sjekk flasset i pannen min btw.. Hahaha!!


En veldig søt bloggleser som heter Andrea! Vet det er mange som tok bilder under Hovefestivalen, og jeg hadde satt enormt pris på om dere kunne sende de til meg på mail [email protected]. Nå skal søndagen fortsette sin gang, med litt jobbing også. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg