SUN IS UP!

ENDELIG KOM SOLA! Åh, dette var på tide! Godværet kom egentlig en uke for sent, men nå som sola faktisk har kommet til Molde skal jeg absolutt ikke klage. I vår familie er det første-mann-til-solsengene konkurranse hver gang sola skinner som den gjør nå, og jeg og lillebror Adrian vant selvfølgelig den. Dessverre gikk jeg inn i ti minutter for å legge inn disse bildene på datan, og da jeg kom ut igjen var det mamma som hadde tatt solsengen min.. Buhu. Jeg skal sende henne opp på kjøkkenet for å gjøre klar grillmaten straks, slik at jeg får den tilbake. Mehehe.
Meg og lillebror aka. tanning crew! Tenk at han er to år yngre enn meg og ser så mye eldre ut! Hahah.


Må bare beklage den horrible bikinien min, det er mamma sin skjønner dere. Jeg glemte å ta med meg noen fra Oslo i og med at jeg egentlig skulle hjem i går. Men nå som jeg blir en uke ekstra trenger jeg jo det!

I kveld skal jeg på hyttetur med en venninne, og det gleder jeg meg veldig til! Sol, bading, fjelltur og god mat. Mmmmmm.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg