SUCKER

Ahhhh god morgen! Altså, planen i dag var egentlig å ha en deilig lørdag i byen med lunsj, utepils og litt shopping. Det som skjer er at jeg våkner litt sent, titter ut av vinduet til synet av pissregn. NOPE! Da blir det veldig begrenset hvor mye uteaktivitet jeg gidder å gjøre ass.

MORGENKÅPE HER

Så langt har jeg bare gått rundt i tøfler, denne digge morgenkåpen og en liten Nocco å hånden. Jeg tenkte også å lage en skikkelig digg lørdagsfrokost, men da jeg åpnet kjøleskapet ble jeg møtt av en halv agurk og en flaske saft. Ellers var det ganske tomt. Haha! Det frister egentlig mest å holde seg hjemme i hele dag, meeeen pliktene venter. Jeg må handle mat, gjøre noen ærender og stikke innom Janne & Julia for å pakke noen nettbutikkbestillinger.

Hvor kul er ikke denne morgenkåpen (link her), bare sånn BTW? Fikk hjem en bestilling fra Nelly i går, og jeg er jo en sucker for morgenkåper så måtte selvfølgelig ha denne. Vil ha den på meg i hele dag ♥♥♥

Ååh nå sitter jeg bare å surrer på macen. Skriver litt på dette innlegget, sjekker oppdateringer på facebook, ser på mystoryes og glor tomt bort på kjøleskapet. Noen som ikke ønsker å komme seg ut i dag eller? Hehe. Nei, nå må jeg få ut fingeren å komme meg avgårde. Seriøst, “å få ut fingeren” er kanskje det rareste ordtaket jeg vet om. Jeg skjønner egentlig ikke helt hva det betyr, men bruker det hele tiden. Hmm. Snakkes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg