STYGG PÅ UTSIDEN, FIN PÅ INNSIDEN

I dag tidlig sto jeg å speilet meg på Janne & Julia da Janne kom inn. “Føler du deg fin i dag?”, spurte han. “Nei føler meg egentlig litt stygg.” sa jeg før jeg fortsatte, “men jeg føler meg jævlig fresh og glad på innsiden!”. Og er det ikke det som teller? I dag våknet jeg opp med enda et elveblestanfall, jeg har fått utslett i ansiktet og generelt var jeg lite on fleek som man bruker å si. Dette fant jeg vel og merke ikke ut før jeg så meg selv i speilet, og før den tid hadde jeg allerede en ganske fin dag. Ikke pokker om noen små, ytre feil skal ødelegge dagen min! Jeg er skikkelig motivert i dag, eller generelt til å jobbe beinhardt fremover. Det er noe med høsten altså, da jobber jeg liksom med bedre samvittighet. På sommeren vil man jo bare være cool, chill og leve livet i nuet, mens på høsten kan jeg godt sitte dag inn og dag ut med jobb. Det blir nok økonomien min glad av 😉 Haha!

Uansett, ville bare innom å si hei – og minne dere på at det er innsiden som teller. Hihi. Nå skal jeg jobbe litt før jeg skal bestille meg litt klær, jeg har nemlig ikke kommet så langt enda.. Vil dere at jeg skal vise handlekurven min etterpå?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg