STYGG I TRYNET

Hei hå, da var enda en uke straks ferdig! Den fløy avgårde som aldri før, og jeg kan egentlig ikke helt forstå hvordan dagene går så fort. Jeg husker da jeg var kid så fortalte bestemor til meg at “når du blir eldre så går tiden mye fortere”. Jeg forsto ikke hva hun mente først, men nå skjønner jeg jo at dette er helt sant. Hjelp, lurer på hvor fort tiden går når jeg er typ 90. Om jeg blir så gammel i det hele tatt, vel og merke.

Akkurat nå sitter jeg på kontoret (ja, på kontoret som endelig er sånn halvveis klart til bruk!!). Jeg vil ikke påstå det er noe spesielt fint her enda. Jeg har en svær pult og en kontorstol, og ellers så ser det ganske så trist ut. Men, det kommer seg. Jeg gleder meg helt sykt til det blir skikkelig fint her, da skal jeg nok kose meg på jobb!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicTopp HER / Skjørt HER / Klokke HER (annonselenker)

Jeg føler meg egentlig skikkelig stygg i trynet om dagen. Mangel på dagslys og mye datajobbing er nok grunnen til det. Derfor holder jeg meg unna kamera litt på disse bildene. Fikk endelig tatt i bruk den nye toppen og skjørtet mitt, så fiiiint!

Minner om at du kan shoppe før alle andre på det lukkede salget til Nelly HER! Bruk koden “JULIAVIP” ♥
4 kommentarer
    1. hei, er det mulig å endre på linkene til plaggene så man får åpnet de? det funker ikke på noen av innleggene..
      Gratulerer med kontror og butikken!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg