STUEHJØRNET

/ Reklame for egen butikk

IMG_9600-2

· IN A CORNER OF MY APPARTMENT ·
God morgen ♥ Jeg har en gladnyhet å dele! Ikke at jeg tror det har så mye innvirkning på livene deres, men for meg er det ufattelig deilig å våkne uten tegn til feber. Denne dagen har jeg ventet på i nesten en uke, og i dag legger jeg de forferdelige smertestillende langt bak i skapet. Snakkes forhåpentligvis aldri!
Det er veldig sjeldent jeg deler interiør på bloggen, men i dag tenkte jeg å vise frem min fine planteboks fra Ferm Living. Den kan brukes til så mye! Tidligere hadde jeg et stort bilde i den, mens akkurat nå har jeg en vase med fine blomster, noen magasiner og den kule statuen min. Magasinene fikk jeg som sagt i sykegave av Jonas og Karen, og det var jo ekstra stas at de passet inn i interiøret 😉 Kanskje jeg burde starte å kjøpe noen magasiner selv!

IMG_9628-2

IMG_9609-2IMG_9623-2IMG_9615-2

Planteboksen finner du i vår nettbutikk HER ♥

Ellers er vasen fra Illum Bolighus (usikker på merke) og statuen fra KID.

Forresten! Kjolen min som “alltid” er utsolgt, som jeg brukte i Stockholm er nå back in stock! Du finner den HER ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg