STUDIER, ANGST, PENGEBRUK. UKEN SPØRSMÅL

GENSERHER (finnes i mange farger!) / TIGHTSHER

Husk at du får -20% på HELE nakd med koden NIENKE20 HER ♥

 

HAR DU LYST TIL Å STUDERE NOE MER?

Den ene dagen ja, neste dag nei. Jeg har ingen behov å studere “bare” for å studere. Om jeg vil slutte å blogge og starte med en annen jobb så vet jeg at jeg har et stort nettverk og lang erfaring. Så å få seg en god jobb ser jeg ikke på noe problem. Men, om jeg ville studert noe helt annet ville det vært psykologi!

HVOR MYE PENGER BRUKER DU I MÅNEDEN?

Bortsett fra de vanlige utgiftene så bruker jeg faktisk ikke så ekstremt mye penger for tiden. Jeg kjøper aldri klær, nesten aldri sminke eller noe sånt #blogglife. Dessuten har jeg ikke reist på en liten stund! Det jeg bruker desidert mest penger på er mat. På en god måned kan jeg bruke oppimot 10.000. Men, så er matlaging den eneste hobbyen jeg har.

HAR DU ANGST?

Vet ikke helt hvor du har fått det ifra? Jeg kan kjenne på en kraftig uro i kroppen som kan føles som en svak angst de periodene der ting ikke er på stell. Om jeg har jobbet dårlig, har drukket for mye alkohol, ikke har rutiner i hverdagen. Det er derfor det er så viktig for meg å ha det stabilt rundt meg. Misforstå meg rett. Jeg elsker action og moro. Men, de grunnleggende tingene må ligge til rette som økonomi, at jeg presterer og at jeg har “fortjent” det. Jeg føler det nok sånn fordi jeg er min egen sjef og må prestere for å få hjulene til å gå rundt. Om det gir noen mening?

ER DU FREMDELES I ET AVSTANDSFORHOLD?

I teorien, ja. Siden jeg fremdeles har leiligheten i Oslo! Men nå er jeg jo i Bergen 99% av tiden, har fått kontor her og prøver å etablere meg her på nytt. Så vi har vel egentlig ikke så mye avstand, haha!

VIL DU HA EGNE BARN?

Ja, selvfølgelig! Bonusdatter har allerede lagt inn forespørsel om å få en lillesøster eller bror snart. Haha! Det blir nok ikke før om noen år, og jeg ser virkelig fram til det kapittelet i livet.

HVILKE BLOGGER LESER DU?

Veeeldig forskjellig fra dag til dag! Blar meg igjennom topplisten til blogg.no og de jeg følger på blogglovin. Eller swiper opp på storyer. Syns kanskje det var mer kvalitet over bloggere før? Nå er det ekstremt mye mobilbilder i speilet, dårlig kvalitet og tekster som bare virker som oppgulp for å ha noe å publisere.

HVILKE YOUTUBERE FØLGER DU?

Ingen! Er aldri på YouTube, men har forstått at det er det “nye”. Vet iallfall at det er sykt mange flinke norske der som gjør det veldig bra. Gøy! Kanskje det er der bloggerne har blitt av? Haha

HVA GJØR DEG GLAD?

De minste tingene! En fin melding av kjæreste, å være med bestisene mine, stå alene på kjøkkenet med gode ingredienser, god musikk og et glass vin, trening. Ikke minst å ha noe å glede seg til, det kan holde meg glad i ukesvis!

 

3 kommentarer
    1. Hvor gammel er bonusdatter? 😀
      Synes det er så gøy å “følge med på bloggen din” nå for tiden. Har lest bloggen din litt fra og til siden du startet og virker som du har det veldig godt med deg selv for tiden!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg