STUDERER FØR STUDENTCRUISE

God morgen! Noe av det verste jeg vet er å være deltager på en gruppesamtale på facebook.. Sånn som nå er jeg på gruppe med jentene jeg skal bo med i lugar på studentcruise, og seriøst, de skriver så mye!!! Alle tingene de skriver er jo 100% relevant for meg også, men jeg blir så dritlei av at mobilskjermen alltid lyser opp og jeg er redd jeg går tom for strøm før jeg i det hele tatt kommer ut av døren og bort til cruiset. Syns egentlig det er litt råflott å kalle båten for et cruise, for jeg tror egentlig bare det er danskebåten vi skal på? Hahaha! Heldigvis har den taxfree, og gjett hvem som skal fylle kofferten med snus! Ingen av de andre jentene snuser, så her er det mange kvoter til overs 😀 Jeg går glipp av to forelesninger i dag, bl.annet i finans noe som er helt krise! Derfor har jeg brukt en drøy time på å lese litt nå, kan virkelig ikke falle etter altså. Jeg sliter jo allerede, og vi har bare hatt tre forelesninger liksom.. Minner forresten om at pensumbøkene dine får du billigst hos bokkilden.no! Jeg har nettopp fått mine, så nå har jeg ingen unnskyldning til å lese dessverre..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg