STROLLING AROUND

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et lite bildedryss fra denne fine dagen i Bergen! Koser meg sånn med June og Andreas, og i dag har vi egentlig bare tatt livet som det kommer. Startet med lunsj før vi spaserte rundt i Bergens gater med ambisjoner om å shoppe. Det eneste jeg kom hjem igjen med var dessverre kun innholdet i posen fra vinmonopolet, som skal nytes om litt. Dette ble visst litt av en partyhelg! Nå er det snart skolestart igjen så tror det er lurt å riste fra seg litt nå før nerdebrillene og det seriøse trynet klistres på igjen.

5 kommentarer
    1. Ahh før en nydelig dag i Bergen! Jeg har selv nettopp flyttet hit til Bergen for 4 dager siden og digger byen allerede! Jeg ser du anbefaler Sumo sushi, så jeg lurer på hvor i byen den ligger? Kanskje du også kan tipse meg om bra frisør salong og hvor jeg kan fått fikset negler og vipper? Det hadde jeg satt utrolig stor pris på, da jeg ikke finner noe på nett..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg