STRESSA OVER LIVET

TEE – ELLESSE HER / BUKSE – ELLESSE MEN UTSOLGT, LIGNENDE HER

I natt fikk jeg ikke sove. Jeg lå våken til nærmere klokken fire å så på gamle episoder av Tigerstaden. Herregud, jeg elsker meningsløs reality. Faktisk syns jeg den serien er en skikkelig feel good serie. Av og til føler jeg meg gammel. Men, jeg er jo bare 24. Jentene i serien er mye eldre enn meg, men lever fremdeles et superdigg liv. Jeg er liksom redd for at jeg burde oppført meg annerledes av og til. Du vet, fokusert mer på å slå meg til ro og den slags. For første gang i mitt liv har jeg begynt å stresse litt over alderen min. Hvilken alder, egentlig? Haha, det er så latterlig. Det er nok fordi jeg fyller 25 i februar, midt-tyve-krisa. Eller så stresser jeg over livet generelt. Det er så hektisk om dagen at jeg aldri rekker helt å lande. Noe jeg tydeligvis trenger for å fungere optimalt, og ikke stresse over at jeg er gammel. Gammel du liksom..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg