STREIKMODUS

Hjelp, så trøtt jeg er! Fikk virkelig ikke sove i natt, så egentlig kunne jeg tenkt meg å sove i typ ti timer til. Men, i dag var planen å komme seg opp supertidlig og avgårde på beach cluben for de beste solsengene. Akkurat nå sitter jeg faktisk å hyperskriver før vi hopper i en uber. Når jeg blogger under stress så skriver jeg bare dritt, forresten. Sånn oppramsing av ting som har skjedd eller hva jeg skal gjøre. Det er som om hjernen går i streikemodus og nekter meg å grave etter refleksjoner eller tanker. Da vet dere det!

SKJORTE HER / SHORTS HER

I går var vi å sjekket ut Akropolis. Helt sjukt hvor stort det er, og ikke minst hvor imponerende det er å se sånne bygninger som ble laget lenge før vi fikk hjelp av maskinene. Creds holdt jeg på å si, haha.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg