STRAND, FARGE OG SERIETIPS

SUNNIESHER / OVERDELHER / TRUSEHER

Hei og god søndag ladies! Jeg har mistet helt dagsbegrepet her, og det kunne like så greit vært torsdag for alt jeg vet. Oppdaget faktisk ikke at det var søndag før i dag tidlig, da jeg gikk til supermarkedet for å kjøpe frokost. Der var det altså stengt.. Planen var egentlig å ta bilen å kjøre opp til Mijas Pueblo (fikk tips av en leser, tusen takk! ♥). Men siden det åpenbart er søndag er jeg usikker på hva som er åpent. Derfor blir det beach day i stedet. Trenger virkelig litt farge før jeg reiser hjem. Tok spraytan på salongen til hotellet for en ukes tid siden, og i dusjen i dag tidlig skrubbet jeg av alt. Hjelpe meg, så blek jeg er. Haha!

SUNNIESHER / OVERDELHER / TRUSEHER

Bilder fra noen dager siden. Strand, iskald øl og sol. Finnes det noe bedre?! Denne bikinien finnes forresten i kjempemange farger. Tenker jeg skal klikke den hjem i svart, hvit, og burgunder også!

Ellers tenkte jeg å tipse om en SYKT bra serie på HBO. Tell me a story! Har slukt begge sesongene siden jeg kom hit, og har hjertesorg for at det ikke er flere episoder. Jeg trenger derfor et nytt serietips til i kveld. Noen å anbefale? ♥

Ha en fin søndag alle sammen, nå skal jeg ut å slikke UV-stråler!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg