STØVETE SPEIL OG DÅRLIG SAMVITTIGHET

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicSkjorte – HER / Jeans – Mardou & Dean / SkoHER / KlokkeHER

Som de tre bildene over er akkurat slik dagen i dag har vært. Smile litt, være seriøs og innse alt som må fikses, så glemme det i et øyeblikk og smile litt til. Om dagen har jeg det så travelt at ting som jeg ellers liker å gjøre (da refererer jeg til husarbeid) ikke har blitt prioritert. Det ser man jo på speilet mitt som er så støvete at man såvidt klarer å se seg selv i det. Hvordan vasker man speil på best mulig måte forresten? Føler at hver gang jeg gjør det så ser speilet bare enda verre ut. Haha! Jeg får prøve å konsentrere meg godt resten av dagen, slik at jeg forhåpentligvis rekker å shine leiligheten litt. Det er jo faktisk her jeg jobber fra i dag, og jeg liker ting rent rundt meg.

Image and video hosting by TinyPic

Haha at jeg faktisk legger ut disse støvbildene på bloggen er jo helt sykt. Behind the scenes, si! Ellers føler jeg min eneste samtalepartner for tiden er hunden min Zara, noe som er ufattelig deprimerende. Jeg er opptatt med mitt, og vennene mine opptatt med sitt. Sånn som i kveld tenkte jeg det hadde vært perfekt å henge med gjengen, men det passer ikke med alles kalender. Typisk. Kan ikke folk bare slutte å studere og ha eksamen, så kan vi bare henge sammen hele tiden ♥ Neida.

Jeg ville egentlig bare titte innom for å si hei. I dag jobber jeg fullt med nettbutikken vår og prøver å fikse litt fine bilder til insta. Vi åpner profilen vår på søndag, så følg gjerne @janneogjulia om du vil få med deg launchen 🙂

11 kommentarer
    1. når du skal vaske et speil/vindu, så bruk bare vann, ikke noe vaskemiddel for det vil etterlate spor på speilet som er vanskelig å få vekk. Bruk avispapir eller en håndduk til å tørke av det!

    2. Bruk tørkerull eller microfiberklut! Vask speilet med litt vann, tørk deretter over med tørr klut/tørt papir 😀

    3. Kjøp sånn blå jif glass-spray og vask med den og mikrofiberklut! Tørk til slutt over med tørr mikrofiberklut til alle striper etter vasken er borte 🙂

    4. Det er tydeligvis mange måter å vaske speil på, haha! 😀 Jeg hadde samme problem som deg, at det alltid så verre ut etter at jeg hadde vasket. Men såå prøvde jeg å bruke spray (som alltid), og tørke med tørr klut eller dopapir. Om det er flekkete etter det (som det alltid var/er) tørker jeg med et nytt, tørt håndkle, eller klut, og beveger den hardt i sirkler til flekkene/stripene er borte.

    5. Er skoene du har på deg de samme som i linken ? Jeg syns ikke de likner, og vil si det er ganske misvisende dæhvis det ikke er de samme skoene..
      Ikke for å være “politi”, men ikke alle sjekker så nøye, og tar for gitt at det er de samme skoene. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg