STORE KONTRASTER

 

Søndag var en veldig fin dag! Gode venner, deilig mat på Bølgen & Moi, pluss fantastisk vær. Noen dager er bedre enn andre, og søndag var definitivt en høydare. Det er mye som skjer på privaten for tiden, og akkurat nå har jeg egentlig mest lyst til å trekke meg tilbake en liten stund. Merker jeg blir helt stresset og uvel av alle ubesvarte meldinger, mails og ting som må gjøres. Det er ikke meningen å prate i koder, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg.

Nå skal jeg, June, Glenn og Julian gå en tur til Ekebergsparken. Frisk luft er verdens beste medisin, som mamma alltid sier.

8 kommentarer
      1. Brukte først en strikk til å lage hestehale, så surret jeg bare resten av håret rundt og festet med en ny strikk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg