STORE KONTRASTER I LIVET

Åh, det er så rart hvor store kontrastene i livet mitt er. En morgen våkner jeg opp på et luksushotell i et annet land og har bare tidenes morgen. Mens i dag slumret jeg igjennom fem alarmer fra 06.30, gikk til J&J i regnet og føler meg egentlig helt jævlig. Jeg har stort sett vært alene på kontoret i hele dag, og jobbet fra macen. Akkurat nå føler jeg meg skikkelig ensom, hahah! Skal bli godt å være mer sosial i morgen, si. For akkurat nå vil jeg bare hjem. Tenne i peisen, se en gøy serie å spise noe godt til middag helt alene. Bare for å fortsette denne usosiale jobbdagen med en usosial alenekveld. Ikke at det gjør meg noe. Jeg trives godt i eget selskap, og koser meg som regel litt ekstra med god mat å drikke. Nå er jeg sykt keen på rødvin. Vinmonopolet stengte for en halvtime siden, så den flaska må jeg nok se lenge etter. Kanskje jeg kan spørre naboen. Haha neida. Eller jo kanskje.

 

JAKKEHER / LUEHER / SUNNIESHER / SKINNBUKSEHER / SKOHER

Haha fy faen, jeg kler disse solbrillene så sykt dårlig ass. Syns de er kule på alle andre, men jeg ut som en liten bille.

9 kommentarer
      1. De var på -60% avslag i går en liten periode, men det har blitt fjernet igjen nå. Hadde aldri skrevet det om det ikke hadde vært sant det øyeblikket jeg blogget. Derfor jeg også slettet det egne innlegget til jakkene:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg