STOR FORBEDRING

ANNONSE – Affiliatelinker

HEI!!!!! Her måtte det flere utropstegn til, for jeg er så glad for å være tilbake. Planen var jo å være back to business forrige uke, men så ble jeg syk igjen – og hadde noen andre kjipe dager. Det skal ikke være lett å være kvinne, og alt vi må gå igjennom i løpet av livet. Det er sikkert og visst! Nå føler jeg meg heldigvis på bedringens vei. Mye fordi jeg endelig fikk tatt igjen søvnen som har manglet den siste uken. Sov hele 14 timer i natt. Tanken gir meg egentlig helt angst, for jeg er sterk believer av at man ikke skal sove bort sommernatta(eller dagen). Likevel kunne jeg ikke vært mer happy. Søvn er så viktig!! Nå er det bare litt sår hals, tett nese, hodepine og trykk i ørene som gjenstår å fikse før jeg er 100% frisk igjen 😉 Høres kanskje mye ut, men det er en stor forbedring.

JAKKE – HER / JEANSHER / SNEAKERSHER

Hvordan er sommeren deres så langt? ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg