STOCKHOLMS KULESTE BAR?

ICE BAR
ICEHOTEL STOCKHOLM

Da jeg var i Stockholm i fjor oppdaget jeg Ice Bar, et skikkelig kult konsept! Eller, det var kanskje ikke jeg som oppdaget det – jeg var der med noen svenske venner.. Haha. Uansett! På tirsdag bestemte vi oss for å stikke innom en tur før vi skulle ut å spise middag med resten av gjengen. ICEHOTEL har også et veldig kult bar og loungeområde, så det passer perfekt å først ta seg en drink i isbaren før man eventuelt fortsetter festen i varmere omgivelser. Alt er laget av is, til og med glassene! Det koster sånn 200kr å komme inn, og det er også inkludert en drink i baren 🙂

 

Kjenner jeg må tilbake til Stockholm ASAP. Den følelsen sitter jeg nesten alltid igjen med etter å ha kommet hjem. Byen er virkelig helt fantastisk. Det er bare utrolig synd at vi alltid har så dårlig tid når vi er der, at man liksom såvidt rekker å lande før man må pakke kofferten å reise igjen. Neste gang skal jeg definitivt bli et par dager ekstra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg