STOCKHOLM NEXT

GENSERHER / JEANSHER / SNEAKERSHERKOFFERTHER

Hello ladies! Nå sitter jeg på Café Loungen til SAS som er ny på flyplassen i Bergen. Her serverer de bare juice, boller og kaffe. Den dårligste loungen jeg noen gang har vært på, med andre ord. Hvor er alkoholen?? Heldigvis skal jeg mellomlande i Oslo, og rekker kaaanskje å ta turen innom Gold Loungen  før flyet går videre til Stockholm. Krysser fingrene, den er seriøst så bra!

Hjelp, så diva jeg hørtes ut i avsnittet over. Selvkritikk! Jeg har hatt den mest hektiske dagen så langt denne uken, og har enda ikke rukket å spist. Kanskje derfor mine sosiale antenner ikke har våknet riktig enda, haha. Jeg kunne jo alltids tatt meg en hvetebolle til frokost, meeeen jeg er ikke spesielt glad i det + at magen min tåler dårlig hvetemel – så jeg står nok over. Uansett! Dette kommer til å bli noen fantastiske dager i Stockholm. Jeg reiser i samarbeid med Nelly.com, og nok en gang skal blogg-crewet på tur. Vi har det alltid så sinnssykt moro på reisene våre, og dette blir nok inget unntak ♥

Titt innom klokken 18.00 forresten, da kommer et helt sykt tilbud som KUN varer i kveld 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg