Stilrent og klassisk til min iPhone

Tenkte å vise dere min nye lille favoritt rundt iPhonen min, som er utrolig praktisk. Jeg sliter alltid med å bære med meg alt jeg trenger. Lommeboken min er tykk som et leksikon og jeg legger den alltid fra meg i butikkhyllene når jeg ser på ting – nettopp fordi jeg ikke klarer å bære både den og mobilen i samme hånd. Når jeg ikke går med veske da, selvfølgelig.. Uansett! Jeg syns mitt nye case er så utrolig praktisk, og jeg elsker virkelig designet på den. Skikkelig stilrent og fint, og absolutt min nye favoritt. Dere kan finne den HER, også i flere fasonger og farger 🙂 Jeg har et likedan i hvitt!
Og nei, kortene blir ikke ødelagt av å ligge så nærme mobilen. 

Hva syns dere egentlig? Jeg elsker det iallefall! Handelsportal.no har så utrolig mye kult til mobilen, både til iPhone 4 og 5. I tilleg er det latterlig billig, noe som gjør at man kan kjøpe fler, for så å bytte deksel etter vær og humør 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg