STILLE FØR STORMEN

Hei ♥ Jeg orker ikke engang begynne med å fortelle dere om min tragiske plan om å stå opp klokken syv i dag. Eller jo. Jeg hadde på sikkert ti alarmer, men hørte faktisk ikke NOEN av de! Våknet klokken tolv i ren forbannelse, at det går an! Det har kanskje noe å gjøre med at jeg ikke sovnet før klokken fem i natt også.. Haha! I dag SKAL jeg klare å legge me tidlig, og våkne frisk og rask senest klokken ni i morgen. Bedre tider på døgnrytmen min venter! I kveld er det meldt storm her i Oslo, og jeg er litt usikker på om jeg gleder meg eller gruer meg. Syns det er såå koselig når det blåser og er skikkelig dritvær ute, men samtidig kan det være litt skummelt og. Jeg får samle sammen noen venner, handle inn mye god mat og kanskje en flaske vin  –  så skal vi nok klare å kose oss 🙂
Lue – FWSS // Skjerf – Acne // Jakke – Designers Remix // Jeans – Acne // Boots – DinSko

Fikk tips fra en leser om jeg at burde starte å skrive om et tema én gang i uken, og det syns jeg høres ut som en god ide! Det blir altså hver torsdag, og jeg vil at dere lesere skal komme med ønsker til hva jeg kan skrive om. Så. Hva vil dere at jeg skal skrive om denne tosdagen? Så til dagens luke i nellys julekalender! – 20% på alt undertøy fra Wonderland, og de har mye fint 🙂 Mine favoritter er bl.annet disse, som er et must under julekjolen. 
1. Separate cuper HER, og de som gir litt “push” HER. Resten av tilbudene finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg