STAVANGER NEXT

Ehm, okei. Nå kommer det innlegget som alltid kommer før en reise. Der jeg klager over hvor dårlig jeg er til å pakke, og at jeg må lære til neste gang. Jeg slenger sikkert med en halvmorsom kommentar der jeg beskriver hvordan jeg må sitte på kofferten for å få den igjen også. He-he. Neida, jeg skal prøve å la være. Akkurat nå er kofferten tom og klesskapet fullt. Om cirka ti minutter er det vel motsatt. Tre uker borte, og fire forskjellige byer. Hvordan skal jeg pakke til alt dette? Jeg har ikke kommet på noen masterplan iallefall, så jeg ender nok opp med alt for mye bagasje der jeg kun bruker en tiendedel av det jeg pakker med meg. Om et par timer setter jeg kursen mot flyplassen, Stavanger neste stopp! Har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg ♥

Tenkte det var litt kult å ta bilder der jeg satt i kofferten, men jeg ser jo nå hvor krise det ser ut. Og alt rotet bak meg! Haha så utrolig fail. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg