STATUSRAPPORT

Herregud så fort denne uken her skulle gå da! Det er allerede torsdag, og den siste helgen under årets festival er snart her. Beklager superdårlig blogging fra min side, men det er så mye som skjer i Molde at jeg ikke rekker mer dessverre! Jeg storkoser meg uendelig mye hjemme i Molde med venner og familie. Dessuten er vi jo på byen cirka hver kveld, så jeg er utrolig sliten på dagen. Gruer meg allerede litt til å ta kveldens første drink, men det skal nok gå fint! Haha 😀 Etter denne uken er ferdig blir det totaaaal edruhet fram til jeg reiser til Spania. Det er ikke så lenge til det heller!
Meg og nydelige Guro i går på vors <3 “Du må ta FEM bilder minst, siden jeg er blogger!”
Kjekkasene Vegard og Ola i ølteltet i natt.  Storkoser meg virkelig hjemme altså! Dette har faktisk vært den beste Moldejazzen noen sinne, haha! Og det er enda tre dager igjen. Woho! Ikveld skal jeg på vors til en venninne av meg som jeg ikke har sett på lenge, så det blir veldig koselig. Skal prøve å blogge litt mer normalt fra i morgen av, og ikke bare festinnlegg hele tiden. Håper dere alle har en super dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg