STARTER UKEN PÅ LEGEVAKTEN

La oss starte uken med et tilbakeblikk til 2008 da webcambilder var like vanlig å se på blogger som dagens perfekte antrekk tatt med kamera til tusenvis av kroner.  Jeg er straks på vei til legevakten for å fikse opp i et par ting. For det første for å sjekke ørene mine som har plaget meg siden påske. For det andre for å kanskje ta en røntgen av halebeinet mitt som jeg mest sannsynlig bristet i Egypt. Har jeg egentlig fortalt om det? Den siste kvelden på yatchen hadde vi en “drikk opp all spriten fest”. Å helle ut drikke er jo en like stor synd som å kaste mat i mine øyne, om ikke enda verre. Alle ombord tok derfor med seg det man hadde igjen av alkohol til en skikkelig spleisefest på toppdekket. Det var ikke direkte få liter med sprit som ble satt på den bardisken, det kan jeg si.. Uansett, stemningen var god og vi hadde en helt sjukt gøy siste kveld i Rødehavet. Dagen etter våknet jeg opp med både skallebank og en mørbanket kropp. “Hva i alle dager har skjedd?!” spurte jeg June. “Husker du ikke det!?!?!?” svarte hun meg sjokkert tilbake. Tydeligvis hadde jeg falt baklengs ned trappen, knust vinglasset over meg og hatt et skikkelig stygt fall mot slutten av kvelden. Kanskje like så greit at jeg fortrengte hele greia.

Halebeinet har uansett ikke vært det samme siden da, og jeg klarer nesten ikke å sitte. Bedre å sjekke det sent enn aldri? Hehe.. Hva er deres planer for mandagen? 😀

4 kommentarer
    1. Hej Julia
      Vet du vad det coolaste är med dig!?
      Jo, att du är lika bra/övertygande som cool rock brud i läder som norsk helylle tjej i stickat och volanger. (Hoppas du förstår svenskan) Du presenterar alla stilar på absolut bästa sätt. Sen att du även skriver på ett intressant och underhållande sätt gör inte din blogg sämre direkt. Jag ser fram emot många vackra, häftiga och spännande looks i höst. Du är grym och förgyller min tillvaro, och säkert fler än bara min.

      Gillar din blogg!!
      Anders

      1. Hei Anders!

        Tusen takk for så mange fine ord, det setter jeg utrolig stor pris på 😀 Elsker at du liker min blogg!!

        Håper du har en fantastisk tirsdag, stor klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg