“STÅR Å TAR LITT BILDER VI”

Jeg får ofte spørsmål om jeg ikke syns det er flaut å stå midt på gaten å ta antrekksbilder til bloggen. Helt ærlig bryr jeg meg veldig lite om forbipasserende ser rart på oss eller slenger ved en frekk kommentar. Det er ikke sjeldent man hører “blogger du da :P” fra noen kule fjortisgutter som skal tøffe seg for resten av kompisene sine. Om noen av bloggleserne kommer fordi mens jeg er i bildeaction gjør heller ikke det noe, jeg regner ikke med de tror jeg tar alle bildene mine hjemme i stuen å photoshopper meg selv inn i mange av Bergens gater.

Med det sagt er det én ting jeg syns mildt sagt er litt pinlig i en antrekks-shoot. Det skjer heldigvis ikke så ofte, men når uhellet først oppstår blir jeg så flau at jeg helst vil dra hjem. Det er om venner eller bekjente går forbi. Ja, de vet jo at jeg er en blogger. Likevel syns jeg det er ufattelig flaut. Sånn som forrige uke, da jeg sto å poste for harde livet. Plutselig hører jeg “hei Julia!”, jeg snur meg og der går en kompis forbi. Jeg bare “heheh står å tar litt bilder vi”, som om han ikke så det fra før. Det verste var at han ikke er en god kompis jeg kjenner så alt for godt, hadde det vært en av mine beste venninner hadde jeg ikke brydd meg. Men men, det er endel av jobben si!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som den flinke bloggfotografen Cathrine er, tok hun selvfølgelig bilde av at jeg vinker til han. Her skal alt dokumenteres!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg