STAKKARS MENNESKER

Noen som har sett the walking dead? Det er en av mine favorittserier, nedturen er bare at jeg får så syke mareritt av det. Drømmer at verden har blitt nøyaktig som på serien, også er vi en gjeng som løper, gjemmer oss og overlever akkurat som Rick og gjengen. Av og til våkner jeg av at jeg skjelver fordi jeg er så stressa! Men heldigvis føler jeg meg ganske så klar om verden plutselig blir et zombiested, for nå vet jeg jo hvordan man skal drepe de etter å ha sett på serien.. Hah! Fant denne filmen på facebook, hvor sinnsyk prank er ikke dette? Stakkars mennesker..

https://www.youtube.com/watch?v=3mmcv5J9fC8

Tenk om dette hadde skjedd med meg, da hadde jeg sikkert drept alle menneskene fordi jeg virkelig trodde de var zombier og ikke bare køddet med meg. Så tips til alle: IKKE spøk med meg om at vi har fått en zombie-apocalypse, da tar jeg nærmeste skarpe gjenstand og slår inn hodet ditt – akkurat slik jeg har lært det på the walking dead.

Over til noe helt annet, men minst like creepy. Det har snødd i Molde 🙁 På frokosten i dag tidlig satt jeg å ristet fordi jeg var så forbannet, hater snø og hater vinter. Heldigvis reiser jeg til Oslo i morgen tidlig, og der er det meldt hele 14 grader! I dag er det altså ikke annet å gjøre enn å tenne i peisen og kose seg sminkeløs i joggisen. Burde egentlig begynne å pakke kofferten min allerede, med tanke på at jeg har klær overalt i hele huset til mamma, og jeg vil gjerne få med meg alt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg