STÅ OPP

Hola! Jeg våknet nettopp med en lettere hodepine, men ellers er formen på topp. I går hadde vi en superfin feiring for Birte, som startet med noen jenter på hotellet før det ble middag på Hall Toll. Det ble ingen sen kveld på oss, noe jeg takker for i dag! Nå sitter jeg på et mørkt hotellrom mens Birte sover og slumrer alarmene sine. Jeg vurderer å rope at hun må stå opp, og dere kan jo tippe hvorfor jeg er så “tidlig” oppe dagen derpå? Hotellfrokost, såklart! Hva er vel bedre når man våkner hangover, craver mat og har en gigantisk buffet i første etasje? 

Noen snapshots fra i går! Kamera ble som vanlig ubrukt senere på kvelden, noe som er typisk meg når jeg har det gøy. Det er jeg egentlig glad for, for jeg syns denne generasjonen har fått en forferdelig uvane der vi sitter alt for mye på telefonen og skal snappe alt som skjer i stedet for å faktisk bare leve i nuet. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg