SPRÅKVANSKER

ANNONSE – Affiliate nelly

GENSERHER / BUKSEHER

To sånn halvveis stygge bilder på morrakvisten i dag. Vet dere, i dag har jeg den beste starten på dagen. Alt er egentlig omstendelig, som at jeg var på trening før klokken 07.00, det er varmt ute, fikk en koselig morgenmelding av typen, solen skinner og jeg sov ganske godt i natt. Brukte jeg forresten ordet “omstendelig” riktig der? Tror aldri jeg har skrevet det ned før, eller sagt ordet høyt i en setning for den saks skyld. Eller er det “for den sags skyld?”. I dag tviler jeg virkelig på mine evner innen det norske skriftspråk. Men, så ble man ikke tekstforfatter av å jobbe som blogger hele sitt voksne liv heller.

Nå skal jeg sette i gang å ferdigklippe podcasten som kommer ut i morgen. Har selvfølgelig glemt alt vi pratet om i studio i går, så dette blir spennende! Håper alle får en finfin tirsdag, og vi snakkes selvfølgelig mer senere i dag ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg