SPRÅKBARRIERER

God morgen! Endelig fungerer internett sånn nogen lunde, men så lenge jeg får lastet opp litt bilder er jeg fornøyd ♥ I går kveld kom resten av campen ned hit, bl.annet de tre andre bloggerne som skal være med på turen. Jeg, som har litt dialekt er nok den som er minst forstått i gruppen. Haha! Heldigvis kan jeg skryte på meg en nokså god Oslo-dialekt også, så svenskene og danskene forstår meg 😀 Nå sitter jeg i loungen og skal straks spise frokost. Deretter skal vi på vår første surfeleksjon. Wææ, jeg er så spent! Tror faktisk det kommer til å bli utrolig gøy, og jeg skal virkelig prøve alt for å se bort fra min frykt for hai og andre skumle havskapninger.

IMG_5221 kopi-2IMG_5195 kopi-2

2 kommentarer
    1. Kos deg og nyt det! Surfing er sykt gøy og utrolig bra trening samtidig 🙂 Haha, jeg ble dødssliten og støl av det hvertfall! Hvor varmt er det i vannet der nede? 😀

      1. Tusen takk Signe 😀 Nå er det vel rundt 25 grader på dagen, men egentlig veldig kaldt på kveldene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg