SPORTY

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Gud for en deilig dag! Skjønner godt hva folk mener når de sier at Bergenserne kommer ut av skallet når sola skinner. Selvom det er ganske kaldt er byen full av glade mennesker, og det er verdt en skål i seg selv 😀 Jeg ble med Kristoffer på treningssenteret de har på jobb i dag og fikk meg en skikkelig styrkeøkt, så nå er jeg heeelt gele i både ræva og armene. Straks skal vi avgårde til sentrum for å spise lunsj, jeg prøver å overtale han til sushi! Som dere sikkert skjønner er jeg ikke lei 😉 Hehe!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Drikkeflaske her (adlink)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva gjør du i dag? 🙂

2 kommentarer
    1. Haha var der selv i dag også, superdigg at det nesten ikke var noen der 🙂 Trener som regel der i helgene sammen med Kristoffer, ellers trener jeg på sats!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg