spørsmålsrunde!

Ser det går igjen endel spørsmål i kommentarfeltet mitt, og jeg har ikke vært så alt for flink til å svare noe særlig utfyllende den siste tiden. Utrolig mye har skjedd, jeg har ny jobb, bor i en ny by, gjør på totalt andre ting enn jeg gjorde i Molde. Tenkte å kjøre igang en spørsmålsrunde, og vet dere hva? Jeg tror sannelig jeg svarer i videoblogg også.  Det kommer forresten en utrooolig kul konkurranse ut på bloggen min etterpå, GLED DERE 😀 I mellomtiden; kjør på med spørsmålsrunde!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg