SPØRSMÅLSRUNDE!

Happy monday, er det ikke? Det tør jeg ikke svare på enda, siden jeg enda ligger å godter meg i sengen. Mihi. Mandager er alltid den dagen jeg bruker lengst tid på å komme i gang med dagen. Ikke at det gjør noe for min del, for sengeaktiviteter som tvserier på morgenen er jo det beste jeg vet! Tenkte å kjøre i gang med en spørsmålsrunde, siden det er en stund siden nå. Lurer på om jeg kommer til å svare i videoblogg også, det skal vi ikke se bort ifra. Er det ikke gøy med videoblogger av og til? Det er alt for tidlig for meg til å bli tatt bilde av, så slenger med noen bilder fra i sommer som jeg ikke har postet før. Åh kjære gud som jeg savner sommeren.   

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg