SPØRSMÅL TIL DERE

P6137858-2P6137813-2P6137882-2Bikini fra Kouture (sponset bikini)

Det eneste som kom ned denne kjeften i går var alt annet enn alkohol, her snakker vi godteri og chips om hverandre. Jeg bruker lett en kveld med fullt fokus på mat altså, for det finnes vel ikke noe bedre enn å spise?

Jeg våknet også som et stort spørsmålstegn. Denne bloggen går jo sin gang. Jeg skriver flere ganger for dag og føler jeg jobber ganske bra med den. Likevel kommer det perioder der jeg bare må ta et skritt tilbake, hva er det jeg egentlig driver med? Gir jeg for mye, eller for lite av den ekte meg her inne? Jeg har altså et spørsmål til dere, og jeg hadde satt enormt stor pris på svar! Hvorfor leser dere bloggen min? Hva er bra med den, og hva kan jeg bli flinkere til?

24 kommentarer
    1. Jeg har lest denne bloggen siden første gang du startet, og jeg overdriver ikke når jeg sier jeg kom med et gledeshyl da jeg oppdaget at du hadde begynt igjen etter pausen din.
      Du skriver fantastisk bra, og et av høydepunktene i hverdagen er faktisk bloggen din. Du skriver variert, og det er det jeg liker så godt ved deg. Innholdet er variert, spennende og inspirerende. Du har klart å finne den balansen så mange andre sliter med, og det er rett og slett en fryd å lese bloggen din.
      Jeg håper du koser deg masse i sommer, det fortjener du virkelig så hardt som du jobber. Heia, heia!!

      Du er fin kjære Julia <3

    2. Du har en velldig inspirerende stil, og du lyser av positivitet! Dessuten skjuler du ikke om du har en dårlig dag, noe som gjør at bloggen din blir litt mer hverdagslig, ikke overfladisk.

    3. Du har mye variert innhold og utrolig mange fine antrekk! Du har også gitt meg inspirasjon til å begynne å trene 🙂 Pluss at du ikke har for mye annonse-innlegg. Jeg føler at du gir akkurat nok av deg selv til at lesere kan bli kjent med deg 🙂 Jeg kunne tenkt meg flere videoer! Du er superflink! 😀

    4. Grunnen til at jeg klikker meg innom hver dag er nok fordi du er så positiv, glad og inspirerende. Stilen din er også utrolig fin. Du har bra design på bloggen din som også gjør den innbydende å lese pluss du tar supre bilder 🙂

    5. Jeg synes du skriver på en ekte måte, og har en passe blanding av alt fra skole til trening til mote. Håper du kan skrive enda mer om trening, da dette motiverer meg til å trene mer selv!

    6. Du er så åpen og enkel. Jeg leser om deg, og ikke en fasade du har bygget for deg selv. Når du bare rabler og skriver som det passer deg blir det så personlig og ekte, og det er vel derfor jeg leser bloggen. Du er på sett og vis også ganske lik som meg, og det har vel litt med saken å gjøre også, haha, man liker gjerne ting som passer en 🙂

    7. Jeg syns du gjør det kjempebra på bloggen for tiden! Jeg har lest den siden starten, og du er uten tvil min favoritt. Syns du deler akkurat passe mye til at bloggen blir personlig, du varierer bra mellom reklame/annonser og “vanlige” innlegg slik at det alltid er underholdende å klikke seg inn, + at du ofte har spørsmålsrunder og “challenges”! Mitt eneste tips er FORTSETT AKKURAT SÅNN SOM DU GJØR 😀 digger også den kjempefine stilen din!

    8. Leser bloggen din fordi jeg liker den! Liker måten du skriver på og synes det er morsomt å lese. Samtidig er du også veldig inspirerende 🙂

    9. Jeg titter innom bloggen din fordi du virker så ekte, iforhold til alle andre bloggere som bare fremstiller alt så perfekt. Du har heller ikke for mye reklame, som mange andre har og du klarer den balansen. Liker godt når du har antrekksbilder, oppskrifter på mat og innlegg fra ulike arrangementer du er med på ;)) Klem

    10. Jeg leser bloggen din fordi du virker som en oppegående jente som samtidig inviterer oss til din hverdag på både godt og vondt. Synes at bloggen har en naturlig balanse mellom de gode og “vonde” dagene, noe som gjør at du fremstiller deg som ekte og troverdig i mine øyne! Samtidig har du en morsom og god blogg, med fine bilder og ofte inspirerende innlegg. Liker også stilen din veldig godt, får mye gode idèer og tips fra din blogg. Det oser mye selvrespekt av deg, noe jeg ser veldig opp til, du har virkelig bein i nesa! Gleder meg alltid til å lese bloggen din. Ha en god sommer!:-)

    11. Leser bloggen din fordi jeg synes du er en utrolig ærlig og inspirerende blogger, og prøver aldri å fremstille livet ditt som perfekt (som mange andre bloggere gjør), for vi vet alle at vi har dårlige dager innimellom 🙂 Du byr alltid på deg selv, og jeg unner deg virkelig all suksess du har oppnådd siden du gjør det så bra, og da du er den eneste bloggeren jeg har fulgt fast i mange, mange år! Stå på Julia! Vet alltid at jeg kan klikke innom bloggen din og i løpet av kort tid har fått et smil om munnen og plutselig en litt bedre dag. Takk for at du er deg <3 stor klem!

    12. Jeg har lest bloggen din så og si helt siden du startet, og liker den egentlig bare bedre og bedre! Mest av alt liker jeg den fordi du virker som en utrolig jordnær jente, som faktisk har litt bein i nesa. Du har stå-på-mot og du gjør din egen greie. Istedet for å blogge som alle andre bloggere, skiller du deg ut – positivt! Jeg liker ekstremt godt at du er såpass ærlig med oss, og da innlegget om at det var slutt kom så syns jeg det var ordentlig redelig gjort av deg å ikke brette ut om noe. Ikke det at hvem som helst trenger å vite det, men jeg er helt sikker på at du har fått et spørsmål (eller tre) om hva som skjedde. I tillegg syns jeg du tar fine bilder, og at du skriver bra. Også syns jeg det er kult når vi får sånne innlegg som ikke er tenkt igjennom til minste detalj, men som liksom er laget litt på sparket. Jeg takler ikke bloggere som alltid skal planlegge hele tiden! Også syns jeg du er flink til å balansere med vanlig poster og annonse. Det er også noe mange burde tenke mer på! Flere av toppbloggerne idag blogger mer om ting de har fått enn seg selv liksom. Og da blir det så obvious hvorfor man egentlig blogger!

      Jeg leser den rett og slett fordi jeg liker deg som person! (uten å egentlig kjenne deg). Fordi du er mye mer ekte enn mange andre 🙂

    13. Har lest bloggen din helt siden 2009, om jeg ikke husker feil! Har gjerne kommentert 2 ganger iløpet av disse årene, men jeg fortsetter å lese bloggen din fordi jeg på en måte føler at jeg kjenner deg, samt at du skriver på en sånn uhemmet og ekte måte som gjør det så lett å lese! Er ikke noe om og men, men rett på sak:)

    14. Jeg leser bloggen din fordi du er annerledes enn alle andre toppbloggerne og tørr å si hva du mener. Du pynter ikke på sannheten og klistrer ikke på deg et smil og later som at livet er en dans på roser, når du har en drittdag. Og så elsker jeg stilen din og bildene dine!

    15. Syns detta var eit veldig vanskelig spørsmål å svara på, måtte faktisk stoppa opp og tenka litt. Trur grunnen til at eg leser bloggen din er at du virka så jordnær, du skrive om akkurat det du har lyst til og du er langt fra overfladisk sånn som mange andre bloggara. Syns bloggen din er så fin og ekte, om du har dårlige daga så skriver du det, og opptrer ikkje falskt ovenfor lesarane dine. Det gjer bloggen din truverdig! Og så får eg masse inspirasjon fra antrekksbildene dine (har faktisk bestilt fleire klær etter å ha sett dei på bloggen din), og lika veldig godt at bildene er lyse og fine. Ser mange her meina det samme som meg, så det seie jo ganske masse! Er rett og slett ingenting eg savna ved bloggen din, stå på Julia! Du gjer ein fantastisk jobb 🙂

    16. Jeg leser bloggen din fordi du virker så ekte, du har fine bilder, fin stil og skriver om interessante og hverdagslige ting. Jeg gleder meg til å lese bloggen din hver dag 🙂 Håper du får en fin sommer <3

    17. Jeg har lest bloggen din siden, vel..rett etter du startet den tror jeg! Du er flink på bilder, klær, har morsom måte å skrive på til tider som gjør at teksten ikke blir kjedelig til tross for at det er et hverdagslig innlegg. Vanskelig å sette fingeren syntes jeg på akkurat hvorfor man blir lesende, men det du gjør funker veldig bra etter min mening 🙂 Keep it up! Alltid den første bloggen jeg er innom av de tre jeg leser 🙂

    18. Jeg liker bloggen din fordi du virker veldig jordnær, og har mange bra meninger. Du er ærlig og legger ikkje skjul på at livet ikke alltid er perfekt. Du prøver ikke å være noe du ikke er. I tillegg har du en veldig fin og inspirerende stil, og ulike tips å komme med. Synes du har en spennede hverdag, og det virker som at du jobber hardt både med bloggen og skolen. Det inspirerer! Det er vanskelig å sette fingeren på akkurat hva som er det beste med bloggen din, men at du er en av mine favorittbloggere er det ingen tvil om. Stå på, Julia! Håper du fortsetter å skrive i mange år framover.

    19. Jeg leser bloggen din i håp om at du skal begynne å skrive slik du skrev før. Jeg leser absolutt ikke ofte lenger. Jeg falt pladask for deg da jeg fant bloggen din sommern 2009. Du var så åpen, overdose av selvironi og humor vanskelig å måle seg med. Men…. menmen, du har jo en gang blitt voksen du også, og skriver mye mindre om hva du tenker. Jeg kan tenke meg at dette er av frykt for å dele for mye og gå på en smell deretter, så jeg forstår. Men jeg savner gamle Julia <3 Jeg er av blogglesertypen som ikke syns masse bilder og fine positurer er så interessant, men tekster med tanker og morsomme historier fenger derimot meg. Håper du ikke tar dette ille opp, for jeg håper og tror at du fortsatt er slik du bare skriver ikke like mye om det 🙂

    20. Jeg har lest bloggen din siden 2009 – dette fordi du er så ekte. Du legger ikke et filter på ting, men sier det rett som det er. Elsker innlegg som Bildene som ikke kom på bloggen, og Julia usensurert.
      Gleder meg like mye til å lese bloggen din hver dag! Stå på 🙂

    21. Må si meg enig med flere her. Jeg greier heller ikke helt å sette fingeren på hva det er med din blogg, men din er i hvert fall alltid den første jeg klikker meg innom hvis jeg først vil lese blogg en dag. Jeg har også fulgt deg kjempelenge og det var slik at jeg likte bloggen fra dag 1. Du er jordnær, ærlig og du skriver også ofte ganske morsomt. Du må bare fortsette med det du gjør 🙂 Når det er sagt, kan jeg vel nevne at jeg overhodet ikke er mote-eller sminkeinteressert, så det er de mer dagligdagse og personlige innleggene jeg liker best!

    22. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men må være fordi den er varierende, ekte og uten filter! 🙂 Har fulgt deg ganske lenge på både oppturer og nedturer så tror aldri jeg kunne sluttet å følge deg! Har derimot ikke vært noe flink til å kommentere på bloggen din før det siste året da:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg