SPØRSMÅL OM SEXLEKETØY OG SÅNT..

Heisann 😀 Jeg ser vinneren av goodiebag-konkurransen har blitt etterlyst i kommentarfeltet, og hun heter Malin og har blitt kontaktet på mail!

Siden det var så stor respons på forrige konkurranse tenkte jeg faktisk å dele ut en goodiebag til! Er ikke det en super mulighet til å hamstre inn litt godsaker av sminke, kremer og skjønnhetsprodukter før jul? Perfekt som julegave, eller til deg selv. Etter flere år som blogger har jeg endel produkter som ikke blir brukt, derfor syns jeg det er moro å kunne dele ut til lesere 🙂

Men, igjen trenger jeg litt hjelp.. I faget metode og markedsanalyse må vi utføre en spørreundersøkelse, og om du orker å svare på den så er du med i trekningen. Vi skriver om kondomeriet, og det er kanskje litt kleine spørsmål i undersøkelsen – men alt er selvfølgelig 100% anonymt 🙂

Svar på denne undersøkelsen, og legg igjen mailen din i kommentarfeltet så er du med i trekningen!

Konkurransen er avsluttet!

IMG_2755-2IMG_2762-2

145 kommentarer

Siste innlegg