SPØRSMÅL OG SVAR

Inspirasjonsinnlegg fra min kjære Cathrine ♥
Er du oppkalt etter noen?
Foreldrene mine sier jeg er oppkalt etter Julius Cæsar, men det er nok fordi navnet er fint og ikke fordi de digget han. Haha!
Når gråt du sist?
Hmm, det husker jeg faktisk ikke. Et par måneder siden kanskje. Jeg gråter veldig sjeldent, selvom om jeg er utrolig lei meg.
Liker du håndskriften din?
HAHA OMG NEI! Min håndskrift kan sammenlignes med en femårig gutt sin, og likevel har han finere enn meg.. Takk for de genene, pappa!
Hva er din favorittmat?
Huff, dette varierer jo mer enn jeg bytter sokker. Jeg liker egentlig all mat. Det beste jeg vet er å prøve nye smaker, og generelt retter jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Jeg er en skikkelig foodie, og er typ lidenskapelig opptatt av god mat.
Har du barn?
Både ja og nei. Jeg har ingen menneskelige barn, men lille Zara som jeg har hatt siden jeg var 17 ser jeg på som min lille baby ♥
Hvis du var en annen person, ville du vært venn med deg selv?
Hmm det tror jeg. Jeg bryr meg veldig mye om vennene mine, og står alltid opp for de. Dessuten tror jeg at jeg er veldig morsom 😉 Haha! Samtidig så kan jeg være veldig egoistisk og kjøre mitt eget løp – så jeg hadde nok ikke klart å være venn med en kopi av meg om dere skjønner?

IMG_5527-2

Bruker du mye sarkasme?
Kanskje ikke mye sarkasme, men mye humor!
Hvor var du for tre timer siden?
I sengen.
Når var sist du dro på et kjøpesenter?
Det var vel torsdag forrige uke. Jeg dro innom HM for å kjøpe et par strømpebukser, haha. Jeg drar virkelig aldri på kjøpesenter lenger. Det er jo bare kjedebutikker der! Kanskje ikke så rart med tanke på hva et senter tar i leie. Vet dere at et lite lokale på et senter i Bergen sentrum krever nesten to millioner i leie i året? Er ikke det sykt?? Det er en grunn til at frittstående butikker ikke er på senter, det er alt for jævla dyrt! Aldri i verden om jeg skal la flere millioner av inntekten til Janne & Julia gå til et senter.
Er du en sterk person i dine øyne?
Ja, det vil jeg si. Eller, både ja og nei egentlig. Psykisk skal det veldig mye til for å knekke meg, og jeg bryr meg utrolig lite om hva andre syns eller mener. Hverdagslig drama er jeg heller ikke interessert i, og jeg føler jeg står for mine handlinger uansett konsekvens. Samtidig har jeg jo dårlige dager som alle andre, men kanskje ikke like ofte.

IMG_6051

Hva er det første du merker ved andre mennesker?
Øyekontakt. Når jeg prater med en person ser jeg de rett i øynene (forhåpentligvis ikke på en creepy måte). Om jeg skal klare å få utbytte av en samtale er øyekontakt viktig.
Hva liker du minst med deg selv?
Dette er både det jeg liker best og mist med meg selv. Spontaniteten. Den har tatt meg helt fantastiske steder, samtidig som den har forårsaket mye vondt i livet mitt.
Hva savner du mest?
Akkurat nå savner jeg ikke noe spesielt. Familien min og vennene som ikke bor i Bergen såklart, men ellers går det fint.
Hva har du på deg akkurat nå?
En morgenkåpe!
Hva spiste du sist?
Speltlompe med skinke og ost. Mmmm.. Ha den litt i ovnen så osten smelter, det er nydelig! Spesielt med ketchup og sennep under, det blir som en toast 😉
Hva hører du på akkurat nå?
Zaras snorking (hun snorker sykt høyt, tro det eller ei), og Jill Johnson – Open your heart.

IMG_5289-2

Hvem var den siste du pratet med i telefonen?
Linn! Hun var syk og egentlig sykt kjedelig å prate med, haha.
Hva gjorde du ved midnatt?
Hadde besøk og drakk vin.
Hva er planene for i kveld?
Åpningsfest for Scabal, som er en butikk i Bergen. Det blir nok gøy!
Klem eller kyss?
Et ordentlig digg kyss er det ingenting som slår!
Favorittlyd?
At Zara snorker. Jeg hater det når jeg prøver å sove selv, mens når jeg skriver nå og hun snorker ved min side er det helt nydelig ♥
Hvor er det lengste du har reist i 2016?
Marokko!
Hvilket farge har huset ditt?
Hmmm det ble jeg faktisk litt usikker på, men jeg tror selve huset er lys gult? Haha
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg