SPENNENDE TIDER FREMOVER

God morgen fra Bergen! Her er det helt krisevær i dag, og det meldes om full storm. Så ja, ingenting har forandret seg med andre ord 😉 Disse dagene går egentlig bare til å ta livet som det faller seg, noe jeg syns er ganske uvant. Jeg har spist mye god mat, vært med venner, shoppet litt, og ja – egentlig bare kost meg. Reiser tilbake til Oslo i morgen tidlig, og da tar vi over leiligheten!

Det er mye forandringer om dagen, både på privaten og med tanke på flytting, karriere osv. Jeg elsker jo egentlig “en ny start”, og liker tanken på at jeg kan få til alt jeg vil og at man er sin egen lykkes smed. Det er jo så spennende?! Først og fremst gleder jeg meg jo ekstreeeemt til å komme på plass i den nye leiligheten, så jeg drar rett fra flyplassen for å ta over nøklene i morgen tidlig . Alt i alt, veldig spennende tider fremover.

1 kommentar
    1. Synest det er så rart at bloggen er jobben din, men at du aldri blogger… og når du først gjør det er det enten for at du har det så sykt bra, eller fordi du sliter… Hva skjer med deg egentlig? Føler vi har mistet deg helt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg