SPARKLE

sparkle

KJOLE HER

Herreguuud for en kjole, jeg elsker den ♥♥♥ Jeg skulle gjerne sagt at det var kveldens antrekk, men det er så langt fra sannheten som du får det. Faktisk har jeg på meg pysj, har håret i en dott og har de styggeste ullsokkene på meg. Kanskje jeg kan ha den på meg i morgen, da jeg har en litt mer innholdsrik kveld enn denne fredagen? Jeg har virkelig fått en wake up call etter anfallet mitt på søndag/mandag, og tar det helt med ro disse dagene. I sta gikk jeg bananas på coop og kjøpte alt jeg fant som var sunt og næringsrikt, og har nettopp kastet i meg en boks med blåbær. Jeg aner at smertene mine kanskje var starten på et magesår, og det er jo ikke kult å få det i en alder av 23. Det er forsåvidt ikke så rart. Jeg jobber veldig mye, sover lite, drikker mye alkohol, spiser dårlig og har en stressende hverdag. Fremover skal jeg bli flinkere til å lytte til kroppen min, og ta ting i mitt eget tempo. Ikke faen om jeg vil ha en ny runde på sykehuset, for det var helt grusomt!
Okei, nå sporet jeg veldig av her. Haha! I morgen blir det nok litt vin, men i minimale mengder for min del. Det blir uansett deilig å lufte seg litt etter en uke på isolat i egen leilighet. Frem til da skal jeg spise en svær sjokoladeplate (den éne usunne tingen jeg kjøpte), spise litt middag og sovne tidlig. I morgen er det bylørdag i Bergen sentrum, og vi har -20% på HEEEELE Janne & Julia + nettbutikk 😀
6 kommentarer
    1. Jeg bor så i feil by, nå som jeg har håvet inn en haug med tips, så må jeg jo bruke det på et eller annet, og det hadde jo vært kjekt å bruke det i din butikk da! Vel, så fort jeg er i Bergen, skal jeg søke opp denne gaten butikken din ligger i og så skal jeg lete opp og ned. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg