SPAR PENGER PÅ NETTSHOPPING

Happy sunday! Som kjent er søndager min store nettshoppingdag, og jeg surfer som regel rundt på mange forskjellige nettsider før jeg eventuelt bestiller noe jeg syns er fint. I dag tenkte jeg å komme med et økonomisk shoppetips til dere som man kan spare mye på! Jeg har hatt prisjaktappen en periode nå, men det var først i dag jeg oppdaget at man kunne finne omtrent alle produkter til baderomsskapet der. Først trodde jeg prisjakt kun var for elektronikk og sånne ting, men der tok jeg feil!

Image and video hosting by TinyPic

Skjønnhetsprodukter er en av kategoriene på prisjakt der man kan spare mye penger. Samme produkt selges jo i mange forskjellige nettbutikker, men jeg visste faktisk ikke at det var så store prisforskjeller.. Jeg sjekket 5 av mine favorittprodukter og fant ut at jeg kunne spare flere hundre kroner om jeg handlet fra den billigste nettbutikken. For eksempel så koster en bareMinerals bareSkin foundation 279,- (inkl. frakt) i den billigste butikken og 479,­ i den dyreste. Det er helt sykt!! HER finner du den.

Andre ting jeg sjekket opp var favorittparfymen min fra D&G der jeg kunne spare 130kr, body lotionen jeg bruker fra Lancome kunne jeg spare 120kr, lipglossen fra Clarins kunne jeg spare 80kr og på GHD sin rettetang kunne jeg spare hele 300kr!

Image and video hosting by TinyPic

Tenk hvor mye jeg hadde spart hvis jeg hadde sjekket prisjakt hver gang jeg kjøpte noe nytt! Anbefaler virkelig alle å teste det ut, uansett om det er sminke, skjønnhet, sko eller hva du enn skal kjøpe 🙂

Hele sortimentet av skjønnhet finner du forresten HER!

Image and video hosting by TinyPic

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg