SPAR PENGER HVER MÅNED

 

Gud, er det bare meg som ser verdens minst karismatiske person på videobloggen over? Jeg ler!! Personlig tror jeg jo at jeg er mer livlig i virkeligheten enn resultatet over, men når kamera kommer frem blir jeg plutselig kjempestressa. Livredd for å si noe feil, eller at håret ligger stygt, eller alle rare scenarioer du kan se for deg.. Huff, jeg må nok øve meg litt på videoblogging i tiden som kommer!

Tema jeg prater om er jo faktisk ganske interessant, og absolutt noe som er superrelevant for alle! Å bruke for mye penger på mobilabonnement er ikke kult. Som jeg nevner i filmen betaler jeg godt over 1000kr hver måned med telenor. Med mobiltelefoni.no fikk jeg derimot opp at Hello er det billigste abonnementet for meg og mitt forbruk.

Fordelene med mobiltelefoni.no er:

  • Den kalkulerer ut det billigste mobilabonnementet nettopp for deg og ditt forbruk.
  • Er upartisk. Altså telefonselskapene kan ikke betale mobiltelefoni.no for å si at deres abonnement er billigst.
  • En full oversikt over abonnementene som finns der ute, gjør det lettere for deg å velge nytt abonnement om du har en dårlig deal fra før.
  • Du kan bestille nytt abonnement direkte fra nettsiden.

Ikke så verst, altså! Det er jo litt moro å teste ut om du faktisk har det billigste du kan få. Jeg gikk jo på en kjempesmell, og trodde jeg måtte ha et superdyrt abonnement for å få mye data. Der tok jeg jo tydeligvis feil 🙂

Sjekk hvilket abonnement som passer best for deg HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg