SPANIA OG NY KJÆRESTE

GOD MORGEN FRA MALAGA! ♥ Jeg kom fram hit i natt, og er her sammen med den nye kjæresten min. Haha, det er så rart å skrive det på den måten. Men ja, jeg er altså ikke singel lengre. Jeg er enda usikker på hvor stor del han kommer til å være av bloggen. Per dags dato syns jeg det er veldig fint å holde det litt privat, og ha han helt for meg selv. Grunnen til at jeg har vært så mye i Bergen i sommer er jo nettopp fordi jeg selvfølgelig har funnet meg en Bergenser. Vi møttes på en åpningsfest TO dager før jeg flyttet til Oslo, så det er jo typisk.. Men for nå gjør det absolutt ingenting å pendle, og siden begge har fleksible jobber kommer det nok ikke til å bli noe problem. Jeg har det i hvertfall veldig fint om dagen, og er veldig forelsket ♥

 

Så langt i dag har vi tatt det ekstremt rolig. Gikk ned på stranden i dag tidlig, solte oss, spiste en digg lunsj, tok et par drinker, mens nå er vi tilbake på hotellet for å jobbe litt begge to før vi skal dra på shopping. Planen er å oppdatere mye herfra, og jeg har nå kommet i det stadiet av mitt nye forhold at jeg kan be han om  å være bloggfotograf. Litt flaut i starten, men sånn er det når man velger å bli sammen med en blogger 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg