SPA MIAMI

God ettermiddag! I dag har jeg hatt en utrolig deilig dag, om man ser vekk fra i dag tidlig. Må bare få sagt det igjen altså, jeg hater telenor. Uansett da, dro til Spa Miami ved Pilesredet for å deie meg litt. Først la jeg shellac negler, noe jeg anbefaler alle! Har tatt det én gang før, og er like fornøyd nå. Dessverre har jeg utrolig korte og svake negler nå siden jeg bare rev av akrylneglene mine som jeg hadde i sommer. Men men, de er fine likevel 🙂 Etter det fikk jeg en deilig ansiktsbehandling, og den kommer jeg til å komme tilbake til i et senere innlegg. Nå er huden min så myk som den aldri har vært før, så nå er jeg klar til å dra ut på byen ikveld! 

Alt i alt er jeg supefornøyd med både servicen og behandlingen hos Spa Miami. Om dere vil bestille kan dere gå inn på hjemmesiden HER eller ringe 22114929. Viktig å unne seg litt velvære nå før vinteren slår inn for fullt 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg