SØVNVANER

// Reise i samarbeid med EF

Image and video hosting by TinyPic

De tre siste nettene har jeg sovet mellom 3-4,5 timer per natt. Det er helt galskap spør du meg! Rart jeg ikke ramlet om i går kveld da jeg var på en intens resturantjakt. Havnet forresten på en dritdårlig italiensk resturant om noen skulle lure. Pastaen smakte ingenting og rødvinen var som solbærsaft. Men, nok om det! Dere kan tro det var himmelsk å sove helt til klokken ni i dag. Jeg er som kjent A-menneske numero uno (spansken begynner å slå til), så klokken ti sover jeg aldri til ved mindre jeg har vært på fest kvelden før. Som regel sover jeg alltid med gardinene åpen, fordi jeg elsker å våkne til dagslys tidlig på morgenen. Mens i går gikk jeg bevisst å lukket alle sprekker rundt vinduet kun for å klare å sove så lenge som mulig i dag.

Så ja, da vet dere alt om meg og mine søvnvaner.

Image and video hosting by TinyPic

I dag har jeg planer om å ta det så rolig som mulig, og jobbe så mye som mulig. En helt perfekt kombinasjon selv om den kanskje kræsjer litt for mange. Jeg har også tenkt å ha endel alenetid, med unntak av BBQ-en på skolen klokken ett og en tur til parque güell i kveld. I morgen kommer nemlig en av mine gode venninner på besøk til Barcelona, og da vet jeg at det kommer til å bli full fart fra morgen til kveld helt frem til søndag. Mer om det senere!

Minner om at du kan få opp til 10.000kr avslag på din drømmereise med EF Språkkurs om du bruker koden “JULIAEF” ♥ Sjekk ut mer her!

English: 

The last three nights I slept between 3-4.5 hours per night. It is absolutely insane if you ask me! Strange I did not pass out last night when I was on an intense resturant hunt. Ended up on a bad italian restaurant by the way, if someone were wondering.. The pasta tasted like nothing and the red wine tasted even less. But enough about that! As you might understand it was heavenly to sleep till´  10am this morning. Usually I´m the biggest morning person and always sleep with the curtains open, because I love to wake up the daylight early in the morning. While yesterday I deliberately closed all cracks around the window just to be able to sleep as long as possible today with no interruptions. 

So yeah, now you know everything about me and my sleeping habits.

Today I plan on taking it as quiet as possible and work as much as possible. An absolutely perfect combination although it may crash for many working people. I also plan to have some time alone, except for the BBQ at school at one o’clock and a walk to parque güell tonight. Tomorrow one of my good friends will come on a visit to Barcelona, and then I know it’s going to be busy from morning to evening until Sunday. More about that later!

 

5 kommentarer
    1. Hvilken strand var du på i barcelona? Var du på barceloneta stranden? I såfall, var den fin? Hvor langt var det fra tbanestasjonen barceloneta til stranden? Setter sykt stor pris på svar, fine deg!

      1. Hei Nora! 🙂 Jeg er litt usikker på hva stranden heter, men det var den under Pacha-resturanten og Shoko-resturanten. Vi gikk av på Villa Olimpica-metro stoppet (tror det het det iallfall)! Beklager jeg ikke var så mye til hjelp, men håper det hjalp litt. Klem!

    2. åå skulle ønske jeg var som deg 🙁
      I går sov jeg helt til 1430 bare fordi jeg ikke hadde noen planer hele dagen, herreGUD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg