SØVNPROBLEMER

Hei dere! Da ligger jeg her.. Våken.. IGJEN. Jeg klarer virkelig ikke sove om natten, det er rett og slett alt for mye som snurrer igjennom hodet mitt at jeg sliter virkelig med å få sove. Selv om jeg føler meg trøtt i tolv tiden så ligger jeg fremdeles våken iallefall til tre/fire tiden og tenker på alt mellom himmel og jord. Jeg kunne virkelig ønske det fantes en knapp som skrudde av hjernen etter klokken hadde passert leggetid, akkurat som iPhonen har en funksjon der det står “ikke forstyrr”. Det er så utrolig slitsomt å planlegge, finne måter å løse problemer på og i det hele tatt være okkupert i hodet på når man skal legge seg. Hvorfor kan man ikke heller bruke hjerten på formiddagen for eksempel? Jeg blir GAL!!! I dag har jeg derimot hatt en kjempefin fredag. Hårtimen min ble avlyst, så jeg dro rett til June i stedet for å lage middag. Vi har spist deilig biff, drukket rødvin og sett på random fredags-tv. Skal prøve å legge meg nå, for jeg trenger virkelig all søvnen jeg kan få om jeg skal holde ut den travle morgendagen. Håper alle andre sover nå, for det unner jeg dere virkelig. Søvn er seriøst nøkkelen til en fungerende menneskekropp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg